الخميس، 9 أبريل 2009

انا أهلاويه انتا مين

من ثالثة شمال بنهد جبال
وبأعلى صوت دايما بنشجع الأبطال
فريق كبير .... فريق عظيم
أديله عمرى وبرضه قليل

أووو أووو أووو جمهورة دا حماه



أووو أووو أووو على الحلوة والمرة معاه



عمرى ماحب غير الاهلى...ولا فى غيرة يفرحنى دايما معاة ولاخر الكون.



॥ عمرى عشان الاهلى يهون

هناك 11 تعليقًا:

Che يقول...

انا اهلاوى برضه
و بيب بيب اهلى

أهــ,,,,,,ــلاوية يقول...

اهلا اهلا اهلا يا اهلاوى
ولع ولع ولع اهلاووووووى

أبو العريف يقول...

ايه الناس دي
هو فيه حد اساسا ممكن يكون مش اهلاوي
الانسان بيتولد اهلاوي بالفطره ولا ايه

اسماء عوني يقول...

مش لاقيه حاجه اقولها
اووووووووه اهلاوووي

MaNoOoSh يقول...

طب انا جاية احييكوا
انا اهلاوية بالوراثة صحيح
بس مش بحب الكورة قوى
ههههههههههههههه

MǿиY El-Shreef يقول...

يا اهلاوي ياجااااااااامد

ايوه انا احب البنات المتحمسه كده

متبعاكي ياقمر

امـنــيــتــي يقول...

ربنا يفرحك كمان وكمان

فعلا اهلاويه
ههههههههههههههههههههه

قويه يبت

اتمني لكي زياره مدونتي وشكرا لكي

م/ محمد صالح يقول...

على فكرة اى حد فينا بيتولد اهلاوى بالفطره ودى حاجة مش محتاجة سؤال
لو بتحنى الشعر ياريت تزورى مونتى وتقولى رأيك فى الشعر المكتوب بصراحه

aidy يقول...

انا اهلاوية وراثة وبإقتناع هههههههههه

اهم حاجة تنقليلنا اخبار المباريات

عايزين نعمل إستاد هنا ههههههههه

reem يقول...

هو فيه بنى ادم بيفهم خلقه ربنا مش اهلاوى

MaNoO يقول...

هوا لسة فى حد مش اهلاوى فى الدنيا لو فى حد مش أهلاوى وعايز يتعالج احنا ممكن نساعده